Toimitusehdot ja maksaminen

Yleistä verkkokaupasta

Myymme tuotteita vain täysi-ikäisille Suomeen. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, joten tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Paketin saapumisesta ilmoitetaan puhelimeen tekstiviestillä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä alla oleviin toimitusehtoihin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Toimitusajat

Lähetämme tuotteet pääsääntöisesti 3-14 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta, varastotilanteesta riippuen. Mikäli tilaamasi tuote on tilapäisesti varastosta loppu, lähetysaika on noin 1-2 kk. Pidätämme oikeuden purkaa kauppa, mikäli tilaamasi tuote ei ole saatavilla.

Toimitustavat

Toimitamme tuotteet Suomessa Postin (Nouto omasta postista tai SmartPOST Pakettiautomaatista) välityksellä. Saat puhelimeesi tai sähköpostiisi ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa nimetystä toimipisteestä. Jos haluat, että paketti toimitetaan tiettyyn SmartPOST pisteeseen tai postitoimipaikkaan, lisää siitä pyyntö “Tilauksen kommentit” -laatikkoon. Jos lähin SmartPOST piste on täynnä, posti kuljettaa lähetyksen seuraavaan vapaana olevaan pisteeseen.

Toimituskulut

Toimitus- ja käsittelykulumme ovat alle 150 € tilausille 5,90€. Yli 150 euron tilaukset toimitamme postimaksuitta. Toimituskuluihin sisältyvät mahdolliset vaihto- ja palautuskulut. Mikäli joudumme olosuhteiden pakosta poikkeamaan em. toimituslupauksesta, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse.

Maksaminen

Tuotteet ja niiden postitus, pakkaus- ja käsittelykulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa  maksaminen tapahtuu joko verkkopankki- tai luottokorttimaksuna. Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, mikäli olet sallinut verkkokaupossa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay -lompakolla maksaminen ei ole makdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

 

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta